Hitta din närmaste distributör

GDPR

Vi har anpassat vår hantering av personuppgifter till den nya dataskyddsförordningen (GDPR) som börjar gälla i hela EU den 25 maj.

Det är viktigt för oss och att du kan känna dig trygg när du lämnar personuppgifter till oss. Personuppgifter är all information som kan användas för att identifiera en enskild levande person. Vi vidtar åtgärder för att säkerställa att dina personuppgifter alltid är skyddade hos oss och att de behandlingar vi gör sker i enlighet med gällande dataskyddsregler.

Här nedan en kortfattad information om vilka uppgifter vi hanterar för att kunna skicka nyhetsbrev, produktuppdateringar och information via e-post till dig samt även kunna bjuda in till seminarier, evenemang och kurser vi anordnar.

•   Vi har registrerat företagsnamn, ditt namn, din företagsmail och ev. telefonnummer i vårt register.

•   Vi har inga uppgifter om personnummer registrerade.

•   Vi sänder ingen information/erbjudanden till dig som privatperson.

•   Vi delar inte den information vi har registrerad med någon tredje part. Den stannar hos oss, utom när vi har avtal med en tredje part som upprätthåller samma skyddsnivå som vi. (Exempel på sådan part kan vara företag som förmedlar vårt kommunikationsmaterial eller på annat sätt är viktiga för vår verksamhet).

Du behöver inte göra något för att fortsätta motta information från oss, men om du inte längre vill ta del av vår direktmarknadskommunikation kan du tacka nej genom att kontakta oss

Vi hoppas att du uppskattar vårt nyhetsbrev och vår information och att vi även fortsatt får hålla kontakten och uppdatera dig.

Dataskyddsförordningen GDPR

Det främsta syftet med dataskyddsförordningen är att förbättra skyddet för dig när dina personuppgifter behandlas. Här kan du läsa (engelska) hur vi inom Megger använder din informatio vi har om dig och i vilket syfte.

Har du frågor om detta är du alltid välkommen att kontakta oss.

Tillbaka till nyhetslistan

Följ Megger Sweden AB
Om Megger

Megger utvecklar och tillverkar bärbar elektrisk mättutrustning. Våra produkter hjälper dig vid installation, förbättrar effektiviteten, minskar kostnaderna och förlänger livslängden avseende dina eller dina kunders elanläggningar. Megger har lokala kontor på många platser med säljteam och distributörer över hela världen. Produktionsanläggningar finns i Storbritannien, Sverige Tyskland och USA.

Copyright © 2018 Megger. Alla rättigheter förbehålls.